الثلاثاء، 26 أبريل 2011

علشانك يا درعا!!

يا إخوانا اليوم ده كان رهيب
  أنا رحت بعد ما شفت الفيديو ده
    وبصراحة انا اكتر حاجة استفزتني مش مشاهد القتل اللي في درعا ولا الأطفال اللي النظام السوري قبض عليهم وعذبهم ولا الدم ولا الجثث الي مرمية في الشوارع ولا الستات اللي اعتدي عليهم ،،

انا اكتر حاجة استفزتني هي منظر التيــــــــــــت اللي خرج من السفارة ده واعتدى على المتظاهرين في مصر
والله العظيم انا كنت رايح وعاوز دكر منهم يفتح بقه
هما مش عارفين احنا عملنا في الداخلية إيه ولا إظاهر الرقابة عندهم كانت بتحذف المشاهد ال+18 من عندهم

القصد
كان يوم جامد
وده الفيديو اللي صورته ،،



 بيـــــــــــــــس ;) 

هناك تعليق واحد:

  1. الله ينصر إخواننا في سوريا و اليمن و ليبا و فلسطين..و الحبل على الجرار. و الله أنا ما بعرف كيف هالحكام بناموا الليل!!! بس والله في يوم كل الحكام و كلابهم رايحين يتحاكموا فيه في الدنيا و الآخرة.

    إخواننا في سوريا و كل بلاد الإسلام أدعوكم للصبر و الثبات فبإذن الله النصر قادم

    ردحذف